What’s Next Konference kommer til København

Den 19. og 20. marts i år samler vi for første gang alle vores brands i ét stort fælles initiativ - What’s Next Illuminate.

Hvad
What's Next Illuminate
Hvornår
19. & 20. marts 2015
Hvor
Terminalerne i Frihavnen
Hvordan
Køb billetter her

Med konferencen ønsker vi at inspirere til nytænkning af samarbejdet mellem annoncør, medie- og kommunikationsbureau samt medie. Vi ser blandt andet på, hvad ny teknologi betyder for produktudvikling, mediekanaler og den måde, vi kommunikerer med forbrugerne på i fremtiden. What’s Next har været afholdt de seneste tre år i New York, men nu tager vi altså formatet til Danmark.

Konferencen finder sted på et af de fedeste venues i København – Terminalerne i Frihavnen. Her samler vi 6-700 personer til halvanden dag i selskab med flere af verdens førende eksperter inden for teknologi og innovation.

 

Mød førende teknologi- og innovationseksperter

Programmet er tætpakket og byder på inspirerende talere ud over det sædvanlige. Se hele programmet her. Mød bl.a. den karismatiske, digitale profet David Shing fra AOL, Pascal Finette, der med mere end to årtiers erfaring arbejder med start-up’s, innovation og disruption og Chris Dancy, der repræsenterer forbrugersiden. Dancy har gjort det til sit mål at være “The most connected human on earth”, og med mere end 700 sensorer, devices, applicationer og services tracker, analyserer og optimerer han alle tænkelige områder af sin eksistens. Læs mere om Chris her

Vi er stolte af at kunne præsentere dette line up af prominente talere, hvoraf flere aldrig har besøgt Danmark før. Chris Dancy og David Shing flyver direkte ind fra SXSW Interactive Festival, som er centeret for teknologisk og digital kreativitet, og derfor er What’s Next en unik mulighed for et internationalt perspektiv på teknologiske og digitale marketing- og markedstrends.

Mellem de inspirerende oplæg kan du gå rundt i vores Tech Garden og opleve alt fra 3D printing, droner, Oculus Rift til dashboards og social management systemer. 

Mød blandt andet Dansk Drone Kompagni og få førstehåndserfaring med de omtalte droner. Du kan også møde Airmagine og høre om, hvordan face detection gør reklamer i Københavns Lufthavn mere målrettede. Se filmen om face detection her.

Vores bureauer