Q:Session #4 – Google Adwords: Køb personer – ikke søgeord

Q:SESSIONS henvender sig til beslutningstagere inden for digital markedsføring, som gerne vil holde sig opdaterede på trends og opleve cases fra Danmarks mest innovative virksomheder. Hver Q:SESSION har et tema, men den overordnede røde tråd er gennemgående: Hvordan du maksimerer udbyttet af dine markedsføringskroner inden for digitale discipliner.

Dato
Torsdag den 27. okt. 2016
Tid
8.30 - 10.00
Sted
GroupM KBH
Tilmeld dig her
Senest d. 25. oktober

 

Ønsker du indspark og inspiration til en begavet search-strategi, der sikrer dit brand de bedste konkurrencefordele? Hos GroupM har vi hver dag fingrene nede i en lang række search-kampagner, og fælles for dem alle er, at konkurrencen, og dermed priserne, stiger år for år. Og hvordan undgår du, at dit brand bliver påvirket af den udvikling? Vil du vide mere, så deltag i Q:Session #4 – Google Adwords: Køb personer – ikke søgeord.

 

Men hvad så?

Med god forretningsforståelse samt databerigelse kommer du langt. Med dataintegration på tværs af kanaler kommer du endnu længere. Den største værdiskabelse sker nemlig gennem synergi og integration af forskellige kompetencer og digitale kanaler. Derigennem kan vi med stor præcision ramme den rette bruger, på rette sted, på rigtige tidspunkt og med det rette budskab.

 

Bevis

Vi har med stor succes hjulpet Danmarks største brands med en effektiv strategi, som vi her i huset kalder Audience Powered Search.

 

I en udvalgt case, som vi vil præsentere dig for på dagen, har vi øget konverteringsgraden med 43 % samtidig med, vi har sænket Cost per Acquisition med 17 %. I stedet for at købe søgeord køber vi specifikke segmenter bl.a. med udgangspunkt i adfærd og integration af data på tværs af kanaler. På den måde skaber vi de mest intelligente search-strategier til en væsentlig lavere pris. Er du nysgerrig efter at se resten af casen og få hjælp til, hvordan vi kan hjælpe netop dit brand med en lignende strategi, så kom til Q:SESSION #4. 

 

PROGRAM

8:30 Kaffe og croissanter

8:35 Velkommen

8:40 Hvorfor er Google Adwords vigtigt?

8:50 Google trends & tendenser

9:00 Databerigelse og kanalintegration

9:10 Udvalgte cases 

9:30 Q&A og networking

10.00 Tak for i dag

 

 

TALERE

Martin Meier, Head of Search, Quisma Denmark

Lasse Clarke Storgaard, Head of Quisma, Denmark

 

 

ADRESSE

GroupM Danmark

Kristen Bernikows Gade 1, 4. sal

1105 København K

 

Deltagelse er gratis. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Project Manager Signe Hede

 

 

Tilmelding senest den 25. oktober 2016 her.


GroupM er verdens største bureaugruppe inden for marketing og kommunikation med danske kontorer i Aarhus og København. Gruppen består af MEC, MediaCom, Mediabroker, Mindshare, Maxus, Intelligence Group, Quisma og Xaxis og tæller i Danmark omkring 450 ansatte, som er blandt branchens dygtigste og mest passionerede medie-, kommunikations- og marketingspecialister. 

 

Vores bureauer